Direct naar inhoud

Balans oordelen en argumenteren als onderdeel van actief burgerschap en sociale integratie | PPON-reeks nummer 49

Door: Wagenaar, H., Keune, K., & van Weerden, J. | 01-06-2012 In dit rapport lees je over de uitkomsten van het eerste peilingsonderzoek Periodieke Peiling van het Onderwijsniveau (PPON) door Cito naar burgerschapsvorming op de basisschool in 2009.

Onderdeel van deze peiling was een onderzoek naar oordelen en argumenteren als competenties voor burgerschap.

Ga naar het onderzoeksrapport

Bekijk ook de balans actief burgerschap en sociale integratie.

Medewerker aan telefoon

Kunnen we je helpen?

Stel je vraag via onze kanalen of kijk in de veelgestelde vragen.
Voor scholen: Vergeet niet om het brinnummer bij de hand te hebben en/of in de mail te vermelden, zodat we jouw vraag sneller kunnen behandelen!

Bereikbaar Ma t/m vr 08.30 tot 15.00 uur
Bellen (026) 352 11 11
E-mail klantenservice@cito.nl

Zoeken