Direct naar inhoud
kinderen aan het fietsen

Retourprocedure

Is er iets misgegaan met je bestelling of ben je niet tevreden over de levering van onze producten? Volg dan onderstaande retourprocedure, zodat wij het goed kunnen afhandelen.

Bestelling terugsturen

Wil je bestelde producten/artikelen terugsturen? Neem dan binnen 10 werkdagen contact op met onze klantenservice. Je kunt hiervoor dit formulier gebruiken.

Vervolgens:

  • Ontvang je van ons per e-mail een retourformulier met een uniek retournummer. Op het retourformulier staat ook het retouradres waarnaar je de producten/artikelen kunt terugsturen.
  • Je maakt een pakket van de producten/artikelen die je wilt terugsturen. Let op: je kunt alleen terugsturen wat ook op het retourformulier staat.
  • Schrijf het retouradres op het pakket.
  • Stop het retourformulier bij het pakket.
  • We ontvangen je pakket graag binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retourformulier. Op het retourformulier staat de uiterste inleverdatum.

Helaas kunnen we geen pakketten accepteren zonder vermelding van het RMA/retournummer, of pakketten die ongefrankeerd of beschadigd zijn. Ook retourzendingen die niet binnen de inlevertermijn zijn aangemeld of helemaal niet zijn aangemeld, kunnen we niet aannemen.

Bestelling niet ontvangen

Heb je artikelen besteld, maar niet ontvangen? Vervelend! Neem contact op met onze klantenservice via (026) 352 11 11 en wij lossen het zo snel mogelijk op.

Medewerker aan telefoon

Kunnen we je helpen?

Stel je vraag via onze kanalen of kijk in de veelgestelde vragen

Bereikbaar Ma t/m vr 08:30 tot 17:00
Bellen (026) 352 11 11
E-mail klantenservice@cito.nl

Zoeken