Balans van het aardrijkskundeonderwijs aan het einde van de basisschool 4 | PPON-reeks nummer 41
Door: Notté, H., van der Schoot, F., & Hemker, B. | 01-06-2010 In dit rapport lees je over de uitkomsten van het vierde peilingsonderzoek Periodieke Peiling van het Onderwijsniveau (PPON) door Cito voor aardrijkskunde in 2008.In vergelijking met eerdere peilingen is het domein aardrijkskunde uitgebreid met het onderwerp Nederland leeft met Water. De peiling omvatte een inventarisatie van enkele aspecten van het onderwijsaanbod voor aardrijkskunde en de evaluatie van de leeropbrengsten voor kaartlezen, topografie en aardrijkskundige basiskennis.
Ga naar het onderzoeksrapportBekijk ook de balans van het aardrijkskundeonderwijs aan het einde van de basisschool 3.

Kunnen we je helpen?
Stel je vraag via onze kanalen of kijk in de veelgestelde vragen.
Voor scholen: Vergeet niet om het brinnummer bij de hand te hebben en/of in de mail te vermelden, zodat we jouw vraag sneller kunnen behandelen!