
Retourprocedure
Is er iets misgegaan met je bestelling of ben je niet tevreden over de levering van onze producten? Volg dan onderstaande retourprocedure, zodat wij het goed kunnen afhandelen.
- Heb je artikelen besteld, maar niet ontvangen? Vervelend! Neem contact op met onze klantenservice via (026) 352 11 11 en wij lossen het zo snel mogelijk op.
- Wil je bestelde producten/artikelen terugsturen? Neem dan contact op met onze klantenservice via dit formulier. Zorg je ervoor dat je dit binnen een termijn van 10 werkdagen doet?
- Nadat wij je aanvraag hebben goedgekeurd, ontvang je op jouw e-mailadres een retourformulier met een uniek retournummer. Op dit formulier staat het adres waarnaar je de producten/artikelen stuurt. Let op: alleen de artikelen/producten die je aangaf op het retourformulier, mag je terugsturen.
- Schrijf het retouradres, dat wij je stuurden, op de buitenkant van het pakket.
- Stop het retourformulier bij het pakket.
Helaas kunnen we geen pakketten zonder vermelding van het RMA/retournummer, ongefrankeerde en/of beschadigde pakketten accepteren. Dit geldt ook voor retourzendingen die niet binnen de inlevertermijn zijn aangemeld of helemaal niet zijn aangemeld.