Direct naar inhoud
kinderen aan het fietsen

Storingen

Verstoringen Leerling in Beeld opgelost; in een enkel geval kan een leerling ontbreken.
Laatste update: 5 november – 11.00 uur
De verstoringen zijn opgelost. In een enkel geval kan het zijn dat er bij jou nog een leerling bij het Inplannen, Afnemen en Invoeren ontbreekt. Ervaar je tóch nog problemen in het platform? Het opschonen van je browsergegevens verhelpt dit in de meeste gevallen. Onderaan deze tekst vind je een instructie hoe je dit in Chrome en Edge kan doen. Blijft het probleem zich voordoen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag!

Eerdere verstoringen bij afnemen/inplannen van toetsen en invoeren van papieren resultaten in Leerling in beeld

  • Bijna alle leerlingen zijn weer zichtbaar in het platform van Leerling in beeld – LVS, Groeimeter en ZML. De leerlingen kunnen weer hun toets afnemen en als leerkracht kun je de toets inplannen en papieren resultaten invoeren.
  • Ook in het kleutervolgsysteem van Leerling in beeld zijn bijna alle kleuters weer zichtbaar. Zij kunnen hun digitale opdrachten maken en als leerkracht kun je observaties en papieren opdrachten weer inplannen en invoeren.
  • In een enkel geval zien we dat een leerling of kleuter ontbreekt. Speelt dit bij jouw groep? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.

Chrome:

  1. Klik rechtsboven op de drie puntjes > Instellingen.
  2. Ga naar "Privacy en beveiliging" > "Browsegegevens wissen".
  3. Kies het tijdsbereik (Alles) en vink 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden' aan.
  4. Klik op "Gegevens wissen".

Edge:

  1. Klik rechtsboven op de drie puntjes > Instellingen.
  2. Ga naar "Privacy, zoeken en services" > "Browsegegevens wissen".
  3. Kies het tijdsbereik (gehele tijd) en vink 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden' aan.
  4. Klik op "Nu wissen".
Medewerker aan telefoon

Kunnen we je helpen?

Stel je vraag via onze kanalen of kijk in de veelgestelde vragen.
Voor scholen: Vergeet niet om het brinnummer bij de hand te hebben en/of in de mail te vermelden, zodat we jouw vraag sneller kunnen behandelen!

Bereikbaar Ma t/m vr 08.30 tot 15.00 uur
Bellen (026) 352 11 11
E-mail klantenservice@cito.nl

Zoeken