
'Ik kijk zelf niet terug op een fijne schooltijd.'
Werkt bij Cito sinds: september 2023
‘Nadat ik de mavo had afgerond, heb ik meerdere opleidingen geprobeerd. Maar door mijn ADHD was leren in een schoolse setting voor mij niet prettig. Ik besloot te gaan werken en kwam er al snel achter dat werken op een klantenservice bij mij past. Na dit 5 jaar gedaan te hebben, kwam ik in 2023 terecht bij de Klantenservice van Cito.
Ik ben kort geleden doorgegroeid naar de functie ‘senior medewerker Technisch Klantadviseur’. In deze functie signaleer ik technische problemen en help bij de afhandeling van ingewikkeldere vraagstukken. Mijn werk bestaat natuurlijk uit het beantwoorden van telefoontjes en e-mails, maar ik ben ook vraagbaak voor collega’s. Hebben ze een vraag of willen ze even sparren, dan komen ze bij mij. Daarnaast houd ik me bezig met webcare. Ook help ik met het up-to-date houden van de kennismanagementsystemen die mijn collega’s gebruiken om klantvragen te beantwoorden.
Ik kijk zelf niet terug op een fijne schooltijd. Dat komt daar mijn ADHD en de druk die ik ervaarde. Het constant gepusht worden om zo’n hoog mogelijk niveau te behalen. Er was geen persoonlijke aandacht en er werd niet gekeken naar wat ik als leerling echt nodig had. Cito biedt het onderwijs de mogelijkheid hier wel naar te kijken, door te focussen op de individuele leerling en te kijken wat deze nodig heeft. Waarbij de focus dus niet ligt op een maatschappelijke standaard die behaald moet worden. Waar ik zelf dus veel last van heb gehad. Door te werken bij een bedrijf dat echt oog heeft voor de leerlingen, hoop ik hier ook aan te kunnen bijdragen. Daarnaast vind ik het werken bij Klantadvies heel leuk omdat we een geweldig team hebben. Als er ergens in Arnhem een pubquiz is, dan zijn wij erbij! En we gaan regelmatig borrelen met een club collega’s onder de naam ‘Jong Cito’. Voor iedereen die nog jong is van geest!’
Collega's gezocht Zzp-trainers gezocht Docenten gezocht Stageopdrachten