Balans van het leesonderwijs halverwege de basisschool 4 | PPON-reeks nummer 36
Door: van Berkel, S., Krom, R., Heesters, K., van der Schoot, F., & Hemker, B. | 01-06-2007 In dit rapport lees je over de uitkomsten van het vierde peilingsonderzoek Periodieke Peiling van het Onderwijsniveau (PPON) door Cito voor leesvaardigheid halverwege het basisonderwijs in oktober, november en december 2005.Het peilingsonderzoek omvatte een inventarisatie van enkele aspecten van het onderwijsaanbod in de jaargroepen 3, 4 en 5 en een gedetailleerd onderzoek naar de leesvaardigheid van leerlingen in jaargroep 5.
Ga naar het onderzoeksrapportBekijk ook de balans van het leesonderwijs aan het einde van de basisschool 4 en de balans van het leesonderwijs in het speciaal basisonderwijs 3.

Kunnen we je helpen?
Stel je vraag via onze kanalen of kijk in de veelgestelde vragen.
Voor scholen: Vergeet niet om het brinnummer bij de hand te hebben en/of in de mail te vermelden, zodat we jouw vraag sneller kunnen behandelen!