Balans van het taalonderwijs halverwege de basisschool 3 | PPON-reeks nummer 20
Door: van Berkel, S., van der Schoot, F., Engelen, R., & Maris, G. | 01-06-2002 In dit rapport lees je over de uitkomsten van het derde peilingsonderzoek Periodieke Peiling van het Onderwijsniveau (PPON) door Cito voor Nederlandse taal halverwege de basisschool najaar 1999.De peiling omvatte een inventarisatie van enkele aspecten van het onderwijsaanbod in de jaargroepen 3, 4 en 5. Specifiek onderzocht zijn de lees- en luistervaardigheid van de leerlingen en hun kennis en vaardigheid met betrekking tot een aantal ondersteunende activiteiten.
Ga naar het onderzoeksrapportBekijk ook de balans van het taalonderwijs aan het einde van de basisschool 3 en de balans van het taalonderwijs in het speciaal basisonderwijs 2.

Kunnen we je helpen?
Stel je vraag via onze kanalen of kijk in de veelgestelde vragen.
Voor scholen: Vergeet niet om het brinnummer bij de hand te hebben en/of in de mail te vermelden, zodat we jouw vraag sneller kunnen behandelen!