Direct naar inhoud

'Ik zeg altijd dat Cito mijn tweede thuis is.'

Jacqueline Kaal - van Hagen Afdelingscoördinator klantenservice

Werkt bij Cito sinds: 2002 

‘School vond ik eigenlijk niks. Dus na wat toentertijd nog heette het ‘Lager Huishoud- en  Nijverheidsonderwijs’ ben ik meteen gaan werken. Maar omdat ik in het werk merkte dat ik toch iets miste, heb ik de avondopleiding van de MEAO afgerond. Van mijn 20ste tot 30ste heb ik veel verschillende banen gehad, om te kijken wat ik leuk vond en wat bij mij past. Ik werkte bijvoorbeeld als receptioniste, secretaresse en werkte op een arbeidsbureau. Uiteindelijk kwam ik in 2002 bij Cito terecht. In mijn baan ondersteunde ik de accountmanagers. Vervolgens kreeg ik de kans om bij de internationale tak van Cito te gaan werken. Daar heb ik 15 jaar met enorm veel plezier gewerkt. Daarna ben ik bij de commerciële binnendienst aan de slag gegaan en nu werk ik bij de klantenservice als afdelingscoördinator. Dit doe ik samen met nog twee andere collega’s. Ik zorg er bijvoorbeeld voor dat de collega’s van klantenservice de juiste informatie krijgen van de verschillende afdelingen binnen Cito, zodat zij klantvragen goed kunnen beantwoorden. Ook moet je als vloerverantwoordelijke in de gaten houden dat de wachttijden niet te hoog oplopen. Telefoontjes moeten op tijd worden beantwoord, dus moeten we bijschakelen wanneer nodig. Het coachen van collega’s hoort ook bij mijn werk, en daarnaast houd ik me bezig met het monitoren van social media, beantwoorden van vragen via de chat en ben vraagbaak voor collega’s. 

Op de klantenservice is geen dag hetzelfde. Dat dynamische en die reuring, dat vind ik heel leuk. Bij Cito staat de klant centraal, dat past heel goed bij mij. We staan voor eerlijk onderwijs en maken daarvoor interessante producten. Dit maakt Cito voor mij een hele prettige werkomgeving. Ook vind ik Cito een fijne werkgever, er zijn goede arbeidsvoorwaarden. En ik vind de sfeer heel prettig. Ik zeg altijd dat Cito mijn tweede thuis is. Dat komt vast omdat ik hier al lang werk, maar ook door de fijne collega’s. En dan bedoel ik niet alleen mijn naaste collega’s, maar de sfeer in het hele bedrijf. Ik voel me echt gewaardeerd, ook de Raad van Bestuur laat hun betrokkenheid bij de klantenservice merken. Ik voel dat we gezien worden binnen het bedrijf. Dit alles maakt Cito voor mij een hele fijne plek om te werken.’ 

Collega's gezocht Zzp-trainers gezocht Docenten gezocht Stageopdrachten

Zoeken