
Beoordelen in het hoger onderwijs
Met de training Beoordelen in het hoger onderwijs ontwikkelt en optimaliseer je de essentiële vaardigheden die nodig zijn om als volwaardig beoordelaar van assessments en portfolio's te functioneren.
Formatief toetsen wordt steeds belangrijker binnen het onderwijs, denk maar aan de ontwikkeling van programmatisch toetsen en formatief handelen. Maar wat is het precies? En hoe kan dit bijdragen tot betere toetsing? Hoe implementeer je het? Wat zijn de valkuilen en hoe omzeil je die? Programmatisch toetsen vereist een specifieke deskundigheid van de gehele toetsorganisatie. Wij kunnen je informeren over de inhoud achter programmatisch toetsen en wij helpen je graag en deskundig met de implementatie in de toetsorganisatie.
Door programmatisch te toetsen, worden toetsen voor studenten betekenisvol voor het leren
Wij adviseren je over het samenstellen van een doordacht toetsprogramma, waardoor studenten niet alleen maar leren voor de toetsen, maar dóór het toetsprogramma zelf. De opbrengst:
Voor iedereen binnen het hoger onderwijs die zich bezighoudt met toetsprogramma’s en duurzame toetsing.
Wanneer je contact met ons opneemt, helpt Caroline je graag verder. Zij verzorgt samen met de trainer of adviseur de intake, waarna er een programma op maat wordt samengesteld en een offerte wordt opgemaakt. Heb je nog andere vragen, onze medewerkers staan voor je klaar.
Met de training Beoordelen in het hoger onderwijs ontwikkelt en optimaliseer je de essentiële vaardigheden die nodig zijn om als volwaardig beoordelaar van assessments en portfolio's te functioneren.
Een interne of externe audit helpt de stand van zaken in het proces van toetsing en examinering inzichtelijk te maken. Én biedt aanknopingspunten voor verbetering. Steeds meer onderwijsinstellingen zien hier de toegevoegde waarde van.
Stel je vraag via onze kanalen of kijk in de veelgestelde vragen